Lite nya kort!

Det var längesedan jag uppdaterade min blogg nu, så här kommer ett helt gäng med kort som jag skapat det senaste.
 
Ett enkelt grönt kort med fjäril dies från Cherry Lynn
 
Ballongkort. Embossingfolder från  Culltlebug "swiss dots" och ballongdies från Law Fawn.
 
Rosa grattis kort. Banner diesen från Cherry Lynn horizon fishtail banner, den vita rutan bakom fjärilen med sömen är dies från Law Fawn, fjärilen vet jag inte tillverkare på och grattis är från Mandy
 
Här kommer fyra nästan likadana fjärilskort i olika färger. Embossingfolder från Crafters companion tror jag och fjärilen från Sara Davies Signature  lite olika mönsterpapper bakom fjärilen och bling. Allt inköpt på Ciliinpapers, en favorit butik!
 
Ett julkort mitt upp i allt! Embossingfolder från Crafters Companion Nordic Christmas, God Jul från Rox Stamps, snöflingor från en punch möjligtvis inköpt på panduro. Klipparket kan eventuellt vara från Maja Design.
 
Två enkla grattiskort, vet ej märke på grattis stämpeln. Diesen rut stämpeln kan vara Xcut eller Nellie Snellen. Skon kommer från Tatterd Lace High heal glam. Målat med promarker.
 
Lite bli glad av kort! Alla stämplar och cipboard från Gummiapan. Allt köpt på Scrapfabriken, även den en favoritbutik!
 
Ett enkelt kort gjort med en embossingfolder & stämplar som medföljde en scraptidning, piffat upp med lite bling!
 
Ett grattiskort till en kille som fyller år! Textstämplar från Gummiapan och filur på Scateboard, målat med promarker.
 
Ett härligt avslappnat kort! Lånade både bubblor och stämpel på en träff så jag har tyvärr ingen aning om märke på dessa. Texten kan vara K-design och banner diesen bakom henne är från Cherry Lynn. Målat med promarker.
 
Embossingfolder från Crafters companion och fjärilar från Cherry Lynn.
 
Ett 50 års kort som ska ges bort i april! Vita stitch mattan är Law Fawn dies, fjärilen från Cherry Lynn och siffer diesen från Sizzix sizzilits. Text? 
 
Ett 50 årskort till som ska ges bort i maj! Stämpel från Bildmålarna, rund dies från memory box, staket dies från poppy stamps, banner från Cherry Lynn horizon fishtail banner och snäck dies från ? Siffror från Sizzix 658338. De små fjärilarna är punchar från Nellie Snellen. Målat med promarker.